2010年4月7日 星期三

復活節 @ 澳門

EASTER好忙,有好多朋友黎左澳門,我選擇左招呼其中的2班朋友,因為我得一個人又而且真係冇咁多時間,朋友D﹑朋友A﹑朋友U……唔好意思。
EASTER期間,澳門好似俾香港人攻陷左咁,個個都手持地圖呀,澳門自助遊既書呀,一個一個咁排隊等食,係真係排長 ----------- 長 ------- 長龍,為左食一碗麵,閒閒地要企門口等45分鐘,都大把人排隊,『阿蘇效應』真係好勁。

我會推介六記
真係好食,同埋... 童年回憶,主觀地加左100分喇已經.... 呵呵呵呵~~
真係好搞笑,都真係香港人先會咁:
攞左籌仔,可以行開少少等位嗎? 個個企o係門口,迫爆個門口先安樂.......
唔係先到先得﹑唔係鬥快舉手... 迫o係人地門口又或者步步緊貼個帶位....係咪會快D到你丫?
點解有D人係會企埋入去間餐廳入面,企埋去人地食客張臺隔離,望住人地食,睇人地食咩,睇人地幾時食完.......
咩野事呀究竟? 『不設企位 』囉。

仲有,唔好乘機製造混亂啦:
『姓陳既,陳小姐5位,有冇?』
『我呀,我姓陳呀(男人),我 7 位喎!』<-- 即係好明顯唔係你。
『 有呀,5 位你俾我先啦,我姓王呀!』<--即係擺明打尖。
『我都係5位,幾時到我呀???』<-- 即係可唔可以唔好問埋呢D冇人答到既問題呀。
『冇呀,睇住佢岩岩走左喇。』<-- 即係呢.... 真係唔該哂你!!!

首先唔評論阿蘇介紹的食物有幾 SO GOOD,我想問一問排隊既人,點解唔用其他方法去好好享受下人生,過一個更優質的假期,靜靜的慢慢的,輕輕鬆鬆過下日晨呢? 平時都已經企得多﹑排得多﹑迫得多喇……放假又何必再係咁呢?


結果聽到好多香港人都怨聲載度,又話人地D野出得慢,又話手腳唔夠快…
我唔係想偏幫澳門,而係根本澳門的人﹑生活節奏﹑工作態度﹑文化習慣都同香港好唔一樣,點解要批評呢樣果樣?
去到邊食到邊,體驗一下,又或者踫踫運氣,憑自己發掘一下食店又有何不可呢!?
我覺得本住 ‘探險’精神,旅行先會有多d笑料,多d樂趣。


P.S. 米仔o係呢個easter好叻仔,識左個女朋友,仲已經去到拖手仔階段!! 佢阿媽我就咩都冇。

11 則留言:

KennyT 提到...

死囉﹐睇完最尾張相﹐先發現你原來有幻覺的

naruto 提到...

我都好贊成香港多怪人,驚死蝕底,著數攞盡

ps:呢隻叫C覺失調

阿ta 提到...

@ KENNYT:
咩呀咩野事呀!
@naruto:
jetso唔怕攞.... 最憎d人係搶!
ps:你去死丫!

浪子m: 提到...

未有著落........咩

姬絲汀 提到...

我上個月都去左六記食啊!不過水蟹粥就麻麻地,飽到對面個細龜炒麵都無食lu...

港男大力 提到...

最後個句.....我O 咗

匿名 提到...

如果你地睇到有拖手, 覺得係幻覺..思覺失調
唔好留COMMENT啦.. 唔該你地


P小子

阿ta 提到...

@浪子m:
未囉.................

@CHRSITY:
細龜炒麵冇咩特別...下次你黎打俾我丫, 一齊去食.

@大力:
點解要 O!!!

@小子:
呢到D人全部對眼都睇唔到野!!!

港男大力 提到...

"竟然" 咩都冇

plato 提到...

HK人慣左快既節奏, 所以去到邊都唔想等. 其實唔想等位可以去第二間. 不過有時D見到間餐廳無人等, 我會情願去間多人等既食...XDDD

匿名 提到...

琪琪se影院
第四色婷婷成人網
第四色成人網4444
色女孩歐美
歐美性愛夜夜擼影院
狠狠愛在線影院
歐美色區性愛
歐美綜合色區
97ai亞洲蜜桃色圖片
邯鄲包養學生
秦皇島包養大學生
四川包養網
中新網社區
兄弟網
內蒙古包養網
長沙包養網
荊門社區
豆豆小說閱讀網
西安包養網
涪風論壇
杭州包養網
鳥友網
未來網
時空網
貴港休閒網
伊人情色網
291快播美女寫真網
白領美女生活真實照
白領性交易小說
婷婷基地圖片
色播網
免費黃色電影網站
性感白領少婦拍寫真
愛死美女圖片站
煙台論壇
煙台社區
我愛三級社區
色情論壇天涯社區
華人第一成人社區
桃花族論壇
天涯社區論壇
草裙社區主論壇
大眾論壇日照社區
山陽論壇虛擬社區
麻辣社區南充論壇
小米社區論壇
黃島論壇青青島社區
社區論壇
九九情色論壇
色狼居綜合娛樂網