2010年4月20日 星期二

大病一場

星期四 = 發熱
星期五 = 發熱
星期六 = 發熱
星期日 = 發熱
星期一 = 發熱

星期一 。病假一天。唉,未過試用期的我,月尾那份糧又會少了點錢。( T.T )
整天在家睡睡睡。睡了又睡,睡醒又睡,睡到天昏地暗。
星期二,退燒了。


^0^ 多謝你替我分藥,倒水。
>.<  會不會是豬流感......... ?

11 則留言:

浪子m: 提到...

有人餵你食喎

阿ta 提到...

@ 浪子m:
唔好加鹽加醋啦你~ 邊到有呀!?

梁巔巔 提到...

而家 oD菌好厲害, 要趁早睇醫生同睇多幾次.

保重. :)

Ogake 提到...

病真係好辛苦~ take good care!!

Ada 提到...

澳门同珠海一们近海,所以很容易就会感染病菌,注意身体啊。

港男大力 提到...

今次分藥...下次分..........

小心身體啦!!

Unknown 提到...

記住睇醫生直到好為止. 早排我病左, 食哂D藥未好哂, 諗住差唔好多就無再睇醫生, 結果又再嚴重返, 結果睇左三次醫生先好哂.

阿ta 提到...

@巔巔:
係.... 今日會再睇多一次

@ogake:
係! 成人發高燒係會攰到痴肺架...

@ ada
你都要保重呀!

@大力:
分咩呀? 我想知呀, 你講埋出黎啦。


@pak:
多謝光臨。我會喇。得閒再黎坐啦。

匿名 提到...

『咳』~ 一供飲左五支藥水 ><"
你燒左好多日呀!小心燒壞腦啊~
VJ

阿ta 提到...

@VJ:
我而家ok喇,只係日咳夜咳...

匿名 提到...

擼管專用視頻
媽媽擼在線視頻
歐美性愛偷偷擼影院
婷婷桃色網
桃色網在線觀看圖
桃色天堂網
電影下載網站免費
SSS視頻在線資源
皇色視頻在線視頻
嘟嘟成人貼圖網
嘟嘟成人電影網
丁香花成人在線電影
紫丁香花成人社區
丁香花成年社區
亞洲電影妞妞基地
妞妞成人色情網
第四色播色中色好看
開心四色播播
第四色播色中色影院
快播看午夜男人電影
第四色官網
第四色空間圖片
俺去也一樣的網站
哪個網站看電影免費
日韓成人綜合網
歐美色中色電影
色中色倫理電影網站
色中色電影播放
色中色電影大全
夜夜擼快播電影網
色哥哥愛色閣電影
狠狠性影院
性巴影院
午夜性影院
三八小說網
八度空間論壇成人
久久愛成人玩具
九九色影院
久久小說下載網
珍閣幼電影高清在線
免費幼插在線快播電影
在線電影免費收看
2013K電影網
色虎網絡電影快播
色色酒吧影院
紅果51百途女生視頻
51百途女生56免費視頻
日本比基尼美女視頻
有色的日本美女視頻
9158跳舞吧視頻美女