2010年4月8日 星期四

信不信由你 I 之陪嫖

OKAY,我決定買550D。鏡頭未決定。


有人話 N 機保值,我唔覺得呢個係重點,以保值為考慮因素,我會買金條。
打算本/下星期到香港購買,有沒有好人肯陪我去呀?

相識多年的男性朋友 R 分享了他陪其他朋友去嫖妓的經驗------重點係陪。
他自己本人只有看,沒有親身嘗試過。
女性角度,我不信。
朋友角度,我又信。
你呢?

嫖妓的男人,怎樣? 有必要扣分嗎?

11 則留言:

港男大力 提到...

陪....真係唔知點信好......
你覺得要扣分?

naruto 提到...

佢咁坦白,加佢分啦

Jerk 提到...

嫖妓的未必一定扣分;
但"陪人嫖"的一定扣...罪名係on9!
點解要陪人嫖? 朋友冇你陪會做唔到?
純粹睇人嫖就更加......

KennyT 提到...

以保值為考慮因素,我會買金條 > 哎粒this!!

梁奕 提到...

N又好,C又好...總之等你分享大作!!

匿名 提到...

歡迎加入'龍友'行列 :)

plato 提到...

btw 樓上的POST是我的

Coffee 提到...

我原本很想買N D90,但 N 機較重手,最後買咗 Canon 550D。

韻味熊貓 提到...

有可能的。有朋友約了他的朋友去其他的方。他的朋友在街上對他說,頂唔住,要去嫖妓。他陪朋友去。

他在客廳等,他的朋友由入房到房門打開出來,只是兩分鐘,嚇他一跳!咁快?

他的朋友說:「我們趕時間呀!快走喇!」

阿ta 提到...

@大力:
作為朋友, 佢嫖唔嫖都係朋友啦...
不過如果我知道面前的男人曾經嫖過,我真係可能會扣分架...

@NARUTO:
又係喎...呢個係坦白的表現。
咁坦白係正常丫...又唔洗加分。

@JERK:
笑左。
個罪名都好恰當。

@KENNY:
我發現你最鐘意睇我D白痴位...

@DENZEL:
邊有你影得咁靚呀...

@PLATO:
每次你留言都令我好開心,你好長情呀!

@COFFEE N TEA:
你買左咩鏡呀?

@佛爺:
你好有經驗咁喎.....
BTW,多謝留言...

Coffee 提到...

原本想買kit set其中之一,18mm-135mm,當時無貨,然後改買18mm-55mm,55mm-250mm,及55mm定焦鏡,所以共買了三支鏡。