2010年4月15日 星期四

假人

周圍都有假人。假人存假心做假事說假話。
公司有個抄假的刷鞋假人,好想一巴星佢,好想。

佩服假人假得出,假得徹底,不過假得沒有技術,假得乞人憎。


對上司對同事,我都係做返我自己,假咩Q野,鐘意就傾多2句, 唔岩 KEY 就 HI-BYE。
我信物以類聚,相同性格的人必走在一起,慶幸,我身邊沒有假人朋友,所以,我不是假人。

所以....升職發達無我份。

6 則留言:

13elle 提到...

升職發達都冇我份.

浪子m: 提到...

我係真浪子~

好野唔駛打密碼

港男大力 提到...

知你係個真人, 無野假, 哈哈!!
回浪子:
我咪真港男? :P
假人總有lai野時...

naruto 提到...

公司咁大實咩野人都人都有架啦

假人會有咩野朋友呢?

Ada 提到...

这个世忽然多左好多猩猩,他们就是”假猩猩“

匿名 提到...

韓國美女視頻跳舞
DJ美女在家視頻跳舞
美女在家內衣視頻跳舞
有沒有免費的聊天室
迪吧現場高清視頻
午夜劇場夫妻一起看
成人免費午夜劇場
歐美成人午夜劇場
漂亮美女午夜劇場
插插成人網
中華大色高清電影網
韓國大色高清電影網
香港色快播電影網
色老頭大戰兒媳電影網
高清電影網
中國高清電影網
高清電影下載網
隕石影院三級快播
家庭三級快播電影
四房色播播手機圖片
QVOD四色青電影
色娃電影快播QVOD電影
亞洲電影四色房播
q播8萬部電影
快播色七影院
美女和帥哥親吻視頻
帥哥和美女親熱視頻
百色成人網
亞洲日韓色情電影
色愛亞洲套圖超市
播中文字幕色亞洲電影
亞洲小色狗在線播放
色18亞洲美女MB大圖
日本電影花房亂愛
日本動畫片成人
日本成人頻道
日本AV I快播電影播放
AV I亞洲中文字幕
速度與激情成人版
影音先鋒網站你懂的
愛微電影網
我愛電影網
天天愛去電影網
愛看電影網
愛啪啪電影網
全國最大成人三級電影
成人三級電影在線觀看
YY小說網
記憶調教器
香艷小說吧