2010年7月27日 星期二

三更半夜去呢到果到

如果有人可以因為我一個胡鬧的 SMS,三更半夜的由香港到澳門來。
這人是傻的嗎? 有沒有這樣的一個人?
你會嗎?
我會很慶幸自己還有幾分魅力,都很感動為我舟車勞頓的那個人,這是浪漫得要死﹑甜得使我窒息的一個行為。
(我沒說此人正正或曾經真實地出現過。)

前男友和我都同住新界區,但無論我暗示明示咆哮叫囂,晚上11時過後,他寧死不出門。
不得不高度讚揚他四年以來的堅持,有請特首頒發紫荊勳章,請站立,升旗吧,奏國歌,禮成。謝謝。

其實我不需要我的男人浪漫如李察基爾又爬梯又唱情歌又咬玫瑰...... (其實真係唔係個個女人都 BUY 囉。)
更不希望過著刺激如做華 DEE 女人,凌晨時份好夢正甜,忽然把我抱起來個烈火戰車,無啦啦又爆破婚紗店.........
( 唔係十八廿二喇,唔再睇YES!你地男人都唔會再梳阿郭富城對你愛不完,中間分畀 m 字髮型啦---- 係 m 唔係 M,果個死吹爛吹的兩個彎位,精髓所在。 )
死,幻想症又發作.....

我想大概只有大肚婆才有這樣的大勢力,可以指令男人三更半夜去這去那...........
那.... 男人的東奔西跑是為了他的女人還是肚內的那個她呢?

22 則留言:

KennyT 提到...

如果有人可以因為我一個胡鬧的 SMS,三更半夜的由香港到澳門來。 >> 我試過﹐我有個ex係澳門人

Irisssy 提到...

係 m 唔係 M
↑↑好中!!XDDDD

浪子m: 提到...

我嗰晚去到澳門, 發現無你地址...

港男大力 提到...

我諗去到都天光, 哈哈.....
乜個個人未出現咩:P

匿名 提到...

如果有個咁既男人,我會睇佢唔起同影衰所有男人,如果覺位朋友身邊有D咁既男人,叫佢死咗佢!!

胡迪

匿名 提到...

如果喜歡一個人都唔可以為佢做咁少嘅事, 實在冇資格喜歡任何人...

匿名 提到...

你地D女人覺得係小事,相反如果你地D女人要個男人咁做,你地D女人都唔直得男人去愛!有事夜一夜都要去!如果只係發小姐皮氣而個男人又入去見個女仔,咁叫ON 9 !!

胡迪

匿名 提到...

如果要咁計較住"值"或"唔值"去出個門口搵個女人呀,唔好講幾夜啦,做咩野都唔肯啦~根本心口有個尺

你地d男人, 追女時,個女人幾夜叫你出黎都肯啦,你自己諗下自己係咪都係on9果個啦~

Barbie

匿名 提到...

你地D女人咪又係!!男人對你地好係一定既,做留一次已經係唔得!我唔覺得半夜由香港去澳門見個女仔係一正常,如果個女仔有人性都唔會叫個男仔來啦!你又自己諗下自己係咪無人性!!

胡迪

姬絲汀 提到...

樓上既朋友做咩討論得咁激動?
我覺得不能以偏概全既,都係睇咩事囉。唔通個女仔話肚餓發脾氣無野食又要仆去咩!

但如果個女仔有事發生or個時好需要你(講完等於無講,都係睇當時情況),我覺得作為佢另一半就有呢個需要囉!又唔係叫你日日過黎...唔使話"影衰晒d男人"咁嚴重嘛!

匿名 提到...

Christy好似好有道理!唉!個個女人都係咁!當然係睇情況!但有幾多個會係咁!

算吧!祝各位男仕好運!!

胡迪

Amigo Buzz Lightyear 提到...

我不會爬梯, 但我會跳西班牙舞~!
鐘意一個人, 無話計住既. 為左牛女, 就算俾垃圾壓死都無所謂.我諗...我有少少鐘意左佢

陳娃 提到...

e.. 無啦啦有罵戰既..

男人的東奔西跑是為了他的女人還是肚內的那個她呢?

都是。男人願意奔跑,是因為男人知道女人生仔好辛苦,同時那時一個生命,是很重要的事!!!

(BY THE WAY,我都好想有個咁既男人,但我又好肯定我唔會鍾意一個咁既男人喎. )

阿ta 提到...

@KENNYT:
睇唔出呀...你係一個咁浪漫既人。香港/澳門,真係唔算遠又唔算近,咁樣既戀愛會有可能成功嗎?

阿ta 提到...

@ iris w:
好明顯你又係曾經迷戀四大天王年代啦~~~

阿ta 提到...

@浪子m:
咁你唔打電話俾我?

阿ta 提到...

@ 力:
你要唔要試下呀? 天光又如何?

阿ta 提到...

@胡迪:
太偏激了吧?各人價值觀不同。

阿ta 提到...

@barbie:
um.............
芭比講粗口,應該真係好嬲...!
不過,我好認同,請不要自私,不要時刻計算,計較這個那個,沒有意思。

阿ta 提到...

@christy:
你真係.........(講完等於無講,都係睇當時情況)講得好岩。

阿ta 提到...

@Amigo Buzz Lightyear:
我好欣賞你個西班牙mode! 長期keep住佢on丫唔該~!!!

阿ta 提到...

@www:
當呢個男人出現,我相信,你一定會鐘意佢。