2010年7月23日 星期五

7 月中發生的幾件事

好多日冇寫blog喇,太攰。返工對住電腦既時間長得雜普,返到屋企真係唔想再對住個notebook,對到想嘔。
7 月過左一大半喇,都發生左唔少事:

No.1 世界盃
四年一度,上屆有EX陪我睇夠我估冠軍,最後意大利真係捧盃,贏左好多錢。
今年大家分開左,都有分享下波經,不過大家想法就大相逕庭,佢撐荷蘭,我撐西班牙。
西班牙贏左,對我既意義好大。呵呵~ 不可不信,我係勁喎。

No.2大翻身
廚房洗手間大變身,呢樣真係要多謝包租婆。
爆渠漏水天花剝落等等等等,一路以來都得過且過,今個月佢心情好,同埋真係好錫我,全部一次過換哂佢。
真係呢…爽死!


No.3 睇醫生
我有D唔想再睇醫生,不過由於我可能或者唔知係唔係太偏食,身子真係唔係太好。
又要$,又要成日帶住D藥出街,好鬼煩。唔食會點先? 會缺乏營養會有病囉,最煩就係無啦啦休克。再一次鳴謝:
朋友W o係 尖沙咀 同荃灣 扶我,唔係有佢,我撞爆頭死左10年。
朋友R o係 地鐵入面抱起我出車既同時都仲要幫我執返部跌左O係地既電話。

No.4 燙傷
煮麵煮左20幾年啦,有一日離奇地竟然被燙傷。
剛剛我又著住背心超短褲,我係嚇死多過痛死,好好好好好好好好好好驚會有疤痕囉。
最後係好好彩零疤痕,唔係就一世喇,搵鬼要咩。

No.5 男人按摩
第一次,真係第一次俾個男人按摩,按身。
係我完全唔知情既情況下,女人變男人,我知道既時候,好想打巴佢,好似俾人非禮左成個鐘咁。

NO.6 前度
同ex 既關係好似好疏離,大家暫時唔見面係一個正確既決定。
有時候大家會在網上討論一D好私人好深入既事情,坦白講,聽完真係會呷醋會妒忌會不忿,我估呢D都係正常反應,始終我係女人一個。
其間同佢食過幾次飯,有一次係我最難忘既,一齊坐一齊食野,佢都係好似以前咁幫我諗我會鐘意食咩,又夾呢樣果樣俾我,仲好記得我食野既習慣。

我個心依然係好關心佢,可能我真係一個好善良既人卦,我會希望佢工作順利,生活愉快,同新女朋友既關係認真長久。不過,呢一種善良換來的會是一種對自己好慘痛精神折磨。
點都好,我都希望佢地一齊會快樂。


No.7 友人結婚
又有人結婚,紅色炸彈一個接一個。
身邊最好既男人朋友S 終於修成正果,決定成家立室,以後真係辛苦哂 P嫂,照顧呢個….哎,唔知用咩黎形容佢喇真係。
好姊妹C都結婚喇,去去下法國旅行,佢男人無啦啦好似拍戲咁同佢求婚,SWEET到暈喇。
妹妹A年尾就結婚,時間緊迫,睇住佢忟憎,睇住佢瘦,睇住佢為呢樣果樣野煩,人都癲。
結婚,其實係為咩野?
婚禮,又係為咩要搞?
咁我都咁上下啦,中女架喇,仲坐o係到得乜呢又..........!?


No.8 抑鬱
有一個星期,抄抑鬱。
屋企人俾我既壓力使我呼吸唔到,公司多野做到我負荷唔到,感情生活過度寂寞同過度充實我又接受唔到,食慾下降+失眠更令我連脾氣都控制唔到。
我抄憎呢d感覺,我個人其實真係好簡單,我想人人都係好人,日日都過得簡單開心。
分分秒秒既抱怨呀﹑投訴呀﹑納悶呀… 根本每朝早都唔想起身去迎接呢d日子。
不過,已經過去喇。







No.9
朋友L既戀情有異樣,喊到返唔到工,喊到唔想見人,喊到連我返左香港佢都唔肯見我。
我好心疼,好緊張佢唔知捱唔捱到呢一關,知道佢愛呢個男人,不過都知道呢個男人已經開始變心。
點樣先可以令男人鐘意返自己多D? 無人識答。
變了就是變了。
世事無絕對,可能一個小分手,會令佢知道妳曾經對佢幾好,又,會令妳自己知道妳真正需要既係邊種男人。


No.10 羊花會
羊花會既成立…..真係….可喜可賀。
羊花會宗旨係要找尋開心,即使開心包含了思想﹑身體﹑身份﹑宗教同道德上既不當和背叛。
暫時成員有三: 包括淫羊羊﹑蕩羊羊﹑姣羊羊------------------人丁單薄,暫時無什麼可以分享。
我本人姣羊羊入會以來從未對此會作出任何貢獻。( 請敬禮 ! )
首先,如其名 – 盡量發姣,不過,從未得到其他成員的認同,正在努力學習當中。
淫羊羊﹑蕩羊羊積極籌備了很多 party 和 gathering,睇睇到時係咪真係大家又有新既人生啦。

10 則留言:

KennyT 提到...

我起初以為TA姐你坐爆左個馬桶﹗

瘋膏 提到...

Hi, 請小心身體, 飲營養粉會唔會有幫助, 我飲咗冇m痛同埋冇咁易攰, 唔知對妳有冇效。

男技師喺妳不知情下幫妳按摩, 可唔可以吿佢架? 真係被人抽水feel喎...

cyn 提到...

唔好再為左你個ex 費半點精神,一d都唔值得~祝福佢都o徙氣...祝福你自己仲好啦!!!

匿名 提到...

ur ex is PK!!!

阿ta 提到...

@kennyt:
你去死啦!!!

@瘋go:
我唔飲奶粉架...芝士牛油全部唔掂,缺鐵缺鈣...冇得夠。

@cyn:
咁又唔洗咁...曾經一齊過幾年丫麻...

陳娃 提到...

羊花會..

點入會架...

阿ta 提到...

@WWW:
你男人老狗入唔到喎~~~

港男大力 提到...

成鬼日問你做乜又話無野, 真係丫....
自己小心啦
放心wo, 你唔會空虛, 有我陪你, 哈哈....
只要你唔會俾我悶死:P

阿ta 提到...

@大力:
我知你好有心呀,咁好少事咋,廢事你擔心呢d無謂野啦。

匿名 提到...

新親密愛人精品成人社區
情色六月天論壇
麗春苑成人情色論壇
麗春苑成人社區
65情色成人論壇
咪咪情色社區
逍遙社區情色論壇
365情色社區
黃色性愛電影
亂倫色情網
桃花島成人論壇
戀足足交論壇
大眾成人社區
53iii成人網
激情成人社區
我淫我色論壇
5c5c黃色視頻
美女熱舞視頻網
丁香91社區
三葉草成人社區論壇
本色影院
丁香一夜情社區
色女人閣
香港成人影院
歐美成人社區
香港色情網
癮色成人網
綠色兵團社區
CK快播電影網
日本成人網
天涯海閣成人社區
A片成人網
色戒魅族論壇
色中色成人論壇
新不夜城綜合成人社區
成人性愛社區
黃色亂倫小說網
品色堂
歐美貼圖論壇
大色哥成人網
零色激情網
色老大論壇
激情情色網
夜來香快播社區
成人激情綜合網
BT成人小說
老色哥影院
看色客成人網
成人BT社區論壇
艷艷色網