2009年8月21日 星期五

發燒食咩?

琴日真係一路燒一路返工.....
唔知仲咩鬼我會死去返工囉...... 痴左.....

返到屋企飯都唔食,自己食藥即訓,訓到咁上下好肚餓囉。
起身行出廳睇電視,立下眼見到阿安仔查案,不過唔想睇。 (冇真正睇過呢套野,唔知好唔好睇呢..? )
之後就打燈切線轉左,入廚房攞朱古力味係咁抵死黎食。

點知,ta媽子 & ta老爸一齊叫囂:『發燒食咩雪糕呀!!!!?』。
我 : 『發燒同食雪糕有咩關係? 我唔係喉嚨痛﹑唔係咳 !』
ta 老爸:『又係喎,咁順手整多支黎 !』
ta 媽子:『你膽固醇高呀你,你又食咩呀你!』
ta老爸:『個女拎俾我,我咩都唔知.......』

ta爸媽繼續打情罵俏......tata 就鯨吞係咁抵死.................
其實....... 佢地根本都唔會理下我囉.......................

ggggggggggggggg

繼續黑仔... 冇啦啦生痱 G !!!!!!!!!!!!
最鬼憎!!

11 則留言:

浪子m: 提到...

wei

u can use 帶藥性爽身粉

i 濕疹 1 wk b4

阿ta 提到...

RE 浪人M:
你叫我爽身粉放入口呀???

姬絲汀 提到...

我仲黑過你啊!!!!!!!!!!!!~_~

阿牛 提到...

人生唔如意的事十常八九!唔洗唔開心!向好方面諗就唔黑!!

浪子m: 提到...

誤會左!!

plato 提到...

Ta, 希望你心情同身體都早D 復原啦. 我成日同自己講"The best is yet to come", 有點阿Q, but who knows? Take care.

netB 提到...

u update ur blog finally~

匿名 提到...

又話寫bloglog


期待中的小黃野

匿名 提到...

講大話的小肥肥

小黃黃上

beckay 提到...

WAkakakaaa~~~~

Unknown 提到...

生活影音製作
視訊聊天
呱呱視頻社區
呱呱真人秀
呱呱視頻娛樂
呱呱視頻演藝社區
呱呱下載
呱呱視頻社區
呱呱視頻
51vv視頻社區
51vv虛擬視頻
51vv聊天室
51vv視頻社區下載
七喜視頻社區
七喜小說
七喜言情小說
言情小說
言情小說免費閱讀
言情小說吧
好看的言情小說
都市言情小說
言情小說排行榜
言情小說大全
言情小說推薦
免費言情小說
小說閱讀網
美女貼圖
日韓美女貼圖
花生美女貼圖
美女圖片
貼圖論壇
熊貓貼圖
美女工廠貼圖
美女貼吧
日韓美女裸體貼圖
日韓成人美女貼圖
成人美女貼圖論壇
成人日韓貼圖
日韓貼圖
世界杯日韓美女
日韓美女全捰體照片
美女寫真
美女裸體的視頻
美女裸泳
美女裸泳照
美女裸泳無遮擋圖片
美女裸泳照視頻
視訊交友
視訊聊天交友網
視頻交友秀