2009年8月19日 星期三

早上,
上班路上,一條約1CM 的綠色雀屎突然跌在我的右手手腕帶手錶的位置。
『嘩呀------------------------!!』高聲呼叫的我只換來途人側目,沒有人停下來幫幫忙!!!
『妖!!! 已經好趕好趕,個天想我點呀!!』我心想。
哎呀....... 又趕時間,但我一向又有潔癖,根本不可接受那1CM 的污穢......

唉............. 最後,我停了下來,一手把那飯盒小袋子扛上右膊頭,騰出右手來,
再用右手把那 am730免費報由左手抽出,放到我的手袋內,
在把手袋由左膊頭滑到左手,
再之後,用右手打開手袋不停地找找找.......(因為我的手袋太大又沒有內格......)

嘩! 是多麼的驚險呀!!!
整個過程都好高難度!!! 不要忘記我的右手還有那 1cm 呀!
最後最後,找到了TISSUE,再找到了WET TISSUE ,當然把那可惡的 1cm K.O.啦~

不過.........
結果是...我遲到了!!!
打卡時間: 09:01 AM !
HOLY SHI-----E-----------T!

係咪黑仔先?? 你話係咪果 1 cm 累事呀~~~~!!!????

*************************************************************************

中午,
因工事關係,和4個消防員有近距離接觸。
不過..........
哎,好黑仔囉.......... 4個都唔係方中信/劉青雲/鄭嘉穎/王喜........
真相 / 事實 同理想有好 Q 大距離囉 !!
一心以為可能老天爺呀月老爺爺呀....有可能就在今天給我機會啦........... 唉!
妖! 黑仔到咁.... 夠未?

*************************************************************************

晚上,
我發燒。
真是的..........
我妖!!!!


p.s.
to lau long & 浪人m :
好開心你們給我的安慰,不知道我們可否發展成為好朋友呢?
就如我寫這個 blog 的原因一樣,找到了真心的朋友。(男朋友都可以囉 ! )
唉..... 不過,laulong 應該結左婚.... 浪人m 都應該有女朋友喇....
妖.... 黑仔到痺!!

ggggggg gggggggg

11 則留言:

浪子m: 提到...

咁慘既你

有女啊, 但做好朋友無問題啊, 一係你add我msn啦. 請check email, ah.taaaaa@gmail.com

阿ta 提到...

re 浪人m:

係咪攞景呀你.... 嫌我唔夠衰咁.......

L L 提到...

tata:

做朋友駛乜理婚姻狀態,反而我年紀大,你會覺得如見長輩!

浪子m: 提到...

其實我之前都send過email比你, 但都無人覆。

好似係你嫌我咁喎..

阿牛 提到...

你退咗燒未?豬流好勁!

阿ta 提到...

RE 阿牛:

阿牛!!! 你好形呀! 我好鐘意你呀!!!
我燒左2日,今日好似冇燒喇。不過都仲係暈暈地咁。

嘩....... 阿牛係邊個呀??
睇到阿牛留言我好開心呀!

阿ta 提到...

RE 浪人M:
我好少CHECK GMAIL, 一陣CHECK 下先~~

阿ta 提到...

RE LAU LONG:
我都係講下JA...
呢個又唔係相睇網,唔會成日諗D 男BLOGGER 形唔形,係咪SINGLE 囉.... ^^

阿牛 提到...

你見到我好開心?發焼要睇醫生你知唔知?
我可以同你做朋友嗎!我好想識多D朋友!

浪子m: 提到...

請查mail

Unknown 提到...

生活影音製作
視訊聊天
呱呱視頻社區
呱呱真人秀
呱呱視頻娛樂
呱呱視頻演藝社區
呱呱下載
呱呱視頻社區
呱呱視頻
51vv視頻社區
51vv虛擬視頻
51vv聊天室
51vv視頻社區下載
七喜視頻社區
七喜小說
七喜言情小說
言情小說
言情小說免費閱讀
言情小說吧
好看的言情小說
都市言情小說
言情小說排行榜
言情小說大全
言情小說推薦
免費言情小說
小說閱讀網
美女貼圖
日韓美女貼圖
花生美女貼圖
美女圖片
貼圖論壇
熊貓貼圖
美女工廠貼圖
美女貼吧
日韓美女裸體貼圖
日韓成人美女貼圖
成人美女貼圖論壇
成人日韓貼圖
日韓貼圖
世界杯日韓美女
日韓美女全捰體照片
美女寫真
美女裸體的視頻
美女裸泳
美女裸泳照
美女裸泳無遮擋圖片
美女裸泳照視頻
視訊交友
視訊聊天交友網
視頻交友秀