2009年5月15日 星期五

好似又撞鬼了.........

琴晚去左睇戲,睇到12點幾,返到屋企都差唔多2點喇...
因為追緊套台劇,之前2晚都好早訓 ( 5點半 am ),所以其實個人都幾攰嘅........
唉,好似又撞鬼囉,係呀,又係我呀,識我嘅都知我有幾個經典同呢D靈界(被迫)接觸嘅經過啦,都唔知點解成日都係我囉。。。

咁我今日就想同我的可愛媽媽講啦:
果晚搭 lift 返上樓,2 am 好夜喇,成架 lift 得我一個人囉...... ( 形做羅蘭氣氛中。。。。)
地下開始: G/F ....1/F...2/F...3/F................15/F 都好地地喎,(我住頂樓 30 機樓啦)一路搭 LIFT ,我仲諗: 今晚睇唔睇台劇好呢?
15/F 開始:我就聽到我身後面有2個女人o係到講野,個內容係:『嗯下喜呀耶化衣喇打尺刃臣刷。。。。』有人(?)回答:『喚吳閃門星門明分針父分公田金』
我就企正o係 lift 門前面,以為係門''喇''傳入黎嘅,我就諗,15/F邊個夜馬馬講野仲講到咁大聲呀?人地唔洗訓咩。。。
16/F-18/F:仲聽到果兩個女人(?)傾計,『嗯下喜呀耶化衣喇打尺刃臣刷。。。。』『喚吳閃門星門明分針父分公田金』
我就諗,咩野女人講野可以講到3層樓都聽到呀? 痴鬼線,一陣打電話去管理處投訴先!
19/F-23/F:仲係聽到喎!仲FEEL到係講得好HIGH,我開始覺得怪,摸摸自己耳仔,係咪幻聽呀?冇理由呀,我成日都冇聽IPOD,唔會有殘餘聲音喎。。。
24/F-28/F:唔係呀麻?仲有嘅?我隻耳係咪有事? 唔通有人留低左部播緊MOVIE嘅IPHONE?(呢個位,我唔知係咪發錢寒)我一野拎個頭去後面睇下啦,搵黎搵去------咩都冇!
29/F-33/F:兩個女人(?)愈講愈HYPER。。。我心諗:講夠未呀?好Q煩呀!
34/F:冇左聲。 我就開始攞鎖匙包喇。。。
之後,我係TOTALLY冇左件事,因為又熱又急尿又眼訓,去左沖涼落妝,冇諗lu

今日我問媽媽:『呢d係咪傳說中嘅鬼食泥呀?』
媽:(黑我面+唔出聲)
爸:『你疑心生暗鬼啫,有時d人講野大聲,都會聽到啦。。』
我:『15/F-34/F喎。。。有人講野可以咁大聲咩? 仲有我不嬲都唔驚呢D,呢到又係我屋企,唔會疑心生暗鬼喎。』
媽(怒吼):『做戲做全套啦你,你咁樣成世人都冇發達啦!你下次同人講就話你FEEL到後面有怪風,又見到有一灘血,根住你好驚,成身郁唔到,一開門就去左地府之類! 成日O係到SIDE時間,迫我聽埋呢D野,唔好阻我睇股市,咪阻人發達!講個鬼故都唔識講,邊有出頭呀你?旨意你養我呀?去食泥啦!』

我:『唔該哂。』

我真係覺得呢D係鬼話,係鬼食泥。

6 則留言:

篤篤篤撐 提到...

會唔會你阿媽好忌呢d野,
所以o甘講當冇事, 等d唔好野自動過主 ?

L L 提到...

得意又恐怖,鬼故極品!

阿ta 提到...

RE 篤篤篤撐:
嗯...........
我阿媽..... 就係咁對我架...
係佢表示關心我嘅方法~~
係咪好CUTE呢??

阿ta 提到...

RE Laulong:
哈哈~ 邊個位得意呀??
係千真萬確架!!! ^.^

匿名 提到...

            ∧  ∧
            |1/|1/
          / ̄ ̄ ̄`ヽ、
         /        ヽ
        /  ⌒  ⌒    |
        | (●) (●)   |   !!!
        /          |
       /           |
      (          _ |
      (ヽ、       /  )|
       | ``ー――‐''"|  ヽ|
       ゝ ノ       ヽ  ノ
  ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄



























 Hahaha !
     come on !
\__ ____/
     V

         /  ̄`Y  ̄ ヽ
        /  /       ヽ
        ,i / // / i   i l ヽ
        |  // / l | | | | ト| 
        | || i/ ⌒  ⌒ ||
 (( (ヽ三/)(S|| |  (●) (●) |(ヽ三/) ))
    (((i ) | |||     .ノ   )(i)))
      ヽ. .| |||ヽ、_ ▽ _/|ノ /
       \             /
         ヽ   ・   ・  ./
          |          |
         /    ((i))    ヽ
         (    <    >    )
        (___)    (___)
                    





























   OKkkkkkkkk !
\__ ____/
     V
        ∧   ∧
        |1/ |1/
      / ̄ ̄ ̄`ヽ、
     /         ヽ
    /  ⌒  ⌒    |
    |  へ  へ    |
    /          |
   /           |
  {            |
   ヽ、       ノ  |
    ``ー――‐''"    |
     /          |
 /´|゙`ヽ         | |
(,.人、...)     |  | |
  \  \     し,,ノ |
   !\..  \       /
   ヽ、 \.  .\      / 、
     ヽ(;;;人;;;;)  /ヽ.ヽ、
      |  | ̄|   |   ヽ.ヽ、
     (____|(___|     ヽ、ニ三





























  Wow ! ! very big
\__ _______/
     V  
      / ̄`Y  ̄ヽ、
     / / / / l | | lヽヽ
    / / // ⌒  ⌒ヽ|
    | | |/  (●) (●)|
    (S|| |   ⌒ ・ィ  ヽ
    | || |  ト-=-ァ  ノ
    | || |  |-r 、/ /|
    | | ノ\_`ニ'_/、|
     /、          )
    /  ・   ・  //
    ヽ|       /
     |       /
     ヽ /   /
      / ./ヽ
    (´_/ `ヾ_)


























 ◎○▲◇■☆ ! ! !
\__ ____/
     V

  /~ヽ.     /~ヽ    /~ヽ
  |oo|    |oo|    |oo|
  |  |    |  |    / /
 ≡    ≡  ≡   ≡  ≡   ≡
  |  |    |  |   |  |
  |  |    / /     |  |
  |  |    |  |    |  |
  |  |    |  |    |  |
  /_|    |_|    |_|





























 No !No !No !No !
\__ ____/
     V
         /  ̄`Y  ̄ ヽ
        /  /       ヽ
        ,i / // / i   i l ヽ
        |  // / l | | | | ト| 
        | || i/ 丿  \ ||
       (S|| |  (>) (<) |
    (((i ) | |||     .ノ   )(i)))
      ヽ. .| |||ヽ、_ ▽ _/|ノ /
       \             /
         ヽ   ・   ・  ./
          |          |
         /    (|oo|)    ヽ
         (    < |  | >    )
        (___≡   ≡___)
             |  |
             |  |
             |  |
             |  |
             /_|




























  OMG ! ! ! ! ! ! !
\__ ____/
     V  
        ∧  ∧
       |1/ |1/
      / ̄ ̄ ̄`ヽ、
      /   ,,     ヽ
      /  丿  \    |
     | (●) (●)   |
     /          |  
    /        ^   |
   {         /|   |  
    ヽ、.    /丿ノ   |
      ``ー――‐''"     |  
      ./         . | |
 (⌒―|          | ゛―^⌒)
 . ̄ ̄|          ̄ ̄| ̄
    .|            |
     !、          /
      ヽ、        / 、
       ヽ、 、    /ヽ.ヽ、
        |  |   |   ヽ.ヽ、
       (__(__|     ヽ、ニ三

Unknown 提到...

真人秀場聊天室熱舞
真人秀場跳舞聊天室
293真人秀場聊天室
大尺度真人秀場聊天室
AQ真人秀場聊天室
網頁真人秀場聊天室
煙台真人秀場聊天室
深圳真人秀場聊天室
212真人秀場聊天室
293真人秀視頻聊天室
姓感美女QQ真人秀視頻
夫妻真人秀視頻軟件
beautyleg真人秀視頻
293真人秀視頻聊天室
美女真人秀視頻
台灣真人秀視頻
情趣內衣真人秀
美女真人秀視頻網站
真人秀視頻網站
美女真人秀視頻六房間
澳門美女真人秀視頻
美女真人秀視頻唱歌
性感美女QQ真人秀視頻
男人和美女親熱視頻
免費真人秀多人視頻
視頻交友社區
5見真人秀
韓國美女主播真人秀
視頻交友真人秀
多人視頻交友聊天室
妹妹聊
哈比嘍
戶外交友真人秀節目
視頻聊天室真人秀場
台灣真人秀全集視頻
視頻交友互動平台
美國真人秀節目視頻
相親網
欣網視訊
南方視訊網
線視訊寬帶網
南京欣網視訊
我秀視頻聊天
我秀美女主播
我秀在線演藝
我秀聊天室
六間房視頻聊天室
163聊免費聊天室
情趣透明內衣專賣店
台灣甜心辣妹