2009年5月5日 星期二

狠狠地放棄

近來,有朋友不約而同說我瘦了一點 ! ( 我希望是瘦了一圈 ) 使我心裡很是高興。
其實初時我并不在意,要知道肥瘦不在我控制范圍之內,客觀地存在的原因多的是:
遺傳 ( 父母的錯 )
百行孝為先( 我會把媽媽弄的菜都吃光光 )
保護 ( 我多吃點,那爸爸不需要吃很多,始終他年紀老邁,消化系統退化 )
下刪990個原因。
我并不在意他們說什麼,只要不是沒禮貌或帶有攻擊性的惡意中傷如: 『死肥婆,行X開啦!』其他的,我是不會很反感的。


事實上,有朋友用肥這個字來形容我的都不少:
小朋友P: 肥契
朋友B: 肥TA
朋友R: 肥妹仔
媽媽: 大舊
.....................................諸如此類。


直到上星期,
朋友C上星期看著我:『TA,你有咩煩惱? 同我傾下。』(白姐姐時間....)
另一個朋友C則說:『快D講,點瘦到?』(接著由上而下,再由下而上,環迴搓揉我的手臂檢驗一番)
看到她們瞪眼驚訝的表情,我才正視一下問題。對了,一直以來,我瘦的原因只有一個: 不快樂
朋友C見證過我上2次分手後的暴瘦,就懷疑我可能遇上了什麼困擾和問題。

其實我現在的不快樂就是沒工做。
壓力就是碩士論文的批閱狀況。
睡得不好。
嗯... 最最最主要的是 3月底至4月中,我大病了一場。詳閱: 華麗地休克

可能我真的瘦了一點,那這也是一個很好的減肥機會,就這樣,我決定,我要積極(一點)減肥!
對,我已經決定了,請不要阻我!
我決定我要狠狠地放棄我的最愛-------白米飯! (T.T 好可憐)
各位親朋好友,不要叫我去食BUFFET,不要叫我去食SUSHI,不吃三文治,不吃PIZZA,不吃水餃麵........... 總之,碳水化合物的東西,我會吃了!!!


請支持!

16 則留言:

Irisssy 提到...

如果唔介意食硬米既, 我強烈推薦你食紅糙米耶~~ 因為無碳水化合物既話, 個人會好容易虛脫架(我估)! 不如唔好戒晒, 一個禮拜食一兩匙都好丫~

姬絲汀 提到...

歡迎加入減肥行列!加油加油!一齊迎接Summer~

小朕 提到...

加油啊 =]
但唔好太過勉強,好傷身。
要瘦得健康D先靚^^

RE:
教學/書嘛…我一般都係上Forum睇
有幾個幾大型既影相網 =]
同埋問師傅 & 試多D..
話說我影相都唔係好囧!!
我覺得你會影得好過我、真心~
你咩都唔識既同時我都係 (默)
我D相多數放Forum的 =]
BLOG一早荒廢中,好耐先打一次

有時候一齊出黎影相,如何(笑)?

阿ta 提到...

RE Iris W.:

唔洗擔心,我唔食飯但係我會食薯條嘅~~

阿ta 提到...

RE CHRISTY:

你年年月月日日都減緊... 好有經驗!
你話我知點知最快最有效呀?

阿ta 提到...

RE 小朕 :

你又半夜起身睇BLOG喇....
你都可以做鐵人喇....
你果部咁PRO,點會唔識影呀....
我見到D 功能鍵,就即刻手忙腳亂~~唉!

Irisssy 提到...

啊唓~~~~ XDD

小朕 提到...

RE TA"
尋日太日訓= - =+
5點PM左右訓左嘍 (笑

部機PRO唔係個人PRO (默)。
而且都唔算係PRO
只係叫做係一部DSLR而已 ...

小朕 提到...

錯字..-口-+ 太早訓*
我都好多野唔識、唔明
成日都抓狂-口-..

話說岩岩睇清楚D你部相機、
光圈可以開到1.幾 ?
好讚耶 (笑)。
不過睇唔到幾多mm
但佢有吸引力XD`

我都係用CANON =]

nettie 提到...

總之,碳水化合物的東西,我會吃了!!!
會吃?

阿ta 提到...

RE NETTIE:
死大頭! 捉人錯字呀!

匿名 提到...

咁都唔好去露B星期二啦...
MAMA未出糧



小朋友P

阿ta 提到...

RE 小朋友P:
露B星期二你係阿媽一年前的PROMISE
我都廢事再提,估唔到你仲有膽拎出黎講。

匿名 提到...

事實上,有朋友用肥這個字來形容我的都不少:
小朋友P: 肥契 >>>>>>>>> yeah 我排第一!!
朋友B: 肥TA
朋友R: 肥妹仔
媽媽: 大舊

匿名 提到...

            ∧  ∧
            |1/|1/
          / ̄ ̄ ̄`ヽ、
         /        ヽ
        /  ⌒  ⌒    |
        | (●) (●)   |   !!!
        /          |
       /           |
      (          _ |
      (ヽ、       /  )|
       | ``ー――‐''"|  ヽ|
       ゝ ノ       ヽ  ノ
  ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄



























 Hahaha !
     come on !
\__ ____/
     V

         /  ̄`Y  ̄ ヽ
        /  /       ヽ
        ,i / // / i   i l ヽ
        |  // / l | | | | ト| 
        | || i/ ⌒  ⌒ ||
 (( (ヽ三/)(S|| |  (●) (●) |(ヽ三/) ))
    (((i ) | |||     .ノ   )(i)))
      ヽ. .| |||ヽ、_ ▽ _/|ノ /
       \             /
         ヽ   ・   ・  ./
          |          |
         /    ((i))    ヽ
         (    <    >    )
        (___)    (___)
                    





























   OKkkkkkkkk !
\__ ____/
     V
        ∧   ∧
        |1/ |1/
      / ̄ ̄ ̄`ヽ、
     /         ヽ
    /  ⌒  ⌒    |
    |  へ  へ    |
    /          |
   /           |
  {            |
   ヽ、       ノ  |
    ``ー――‐''"    |
     /          |
 /´|゙`ヽ         | |
(,.人、...)     |  | |
  \  \     し,,ノ |
   !\..  \       /
   ヽ、 \.  .\      / 、
     ヽ(;;;人;;;;)  /ヽ.ヽ、
      |  | ̄|   |   ヽ.ヽ、
     (____|(___|     ヽ、ニ三





























  Wow ! ! very big
\__ _______/
     V  
      / ̄`Y  ̄ヽ、
     / / / / l | | lヽヽ
    / / // ⌒  ⌒ヽ|
    | | |/  (●) (●)|
    (S|| |   ⌒ ・ィ  ヽ
    | || |  ト-=-ァ  ノ
    | || |  |-r 、/ /|
    | | ノ\_`ニ'_/、|
     /、          )
    /  ・   ・  //
    ヽ|       /
     |       /
     ヽ /   /
      / ./ヽ
    (´_/ `ヾ_)


























 ◎○▲◇■☆ ! ! !
\__ ____/
     V

  /~ヽ.     /~ヽ    /~ヽ
  |oo|    |oo|    |oo|
  |  |    |  |    / /
 ≡    ≡  ≡   ≡  ≡   ≡
  |  |    |  |   |  |
  |  |    / /     |  |
  |  |    |  |    |  |
  |  |    |  |    |  |
  /_|    |_|    |_|





























 No !No !No !No !
\__ ____/
     V
         /  ̄`Y  ̄ ヽ
        /  /       ヽ
        ,i / // / i   i l ヽ
        |  // / l | | | | ト| 
        | || i/ 丿  \ ||
       (S|| |  (>) (<) |
    (((i ) | |||     .ノ   )(i)))
      ヽ. .| |||ヽ、_ ▽ _/|ノ /
       \             /
         ヽ   ・   ・  ./
          |          |
         /    (|oo|)    ヽ
         (    < |  | >    )
        (___≡   ≡___)
             |  |
             |  |
             |  |
             |  |
             /_|




























  OMG ! ! ! ! ! ! !
\__ ____/
     V  
        ∧  ∧
       |1/ |1/
      / ̄ ̄ ̄`ヽ、
      /   ,,     ヽ
      /  丿  \    |
     | (●) (●)   |
     /          |  
    /        ^   |
   {         /|   |  
    ヽ、.    /丿ノ   |
      ``ー――‐''"     |  
      ./         . | |
 (⌒―|          | ゛―^⌒)
 . ̄ ̄|          ̄ ̄| ̄
    .|            |
     !、          /
      ヽ、        / 、
       ヽ、 、    /ヽ.ヽ、
        |  |   |   ヽ.ヽ、
       (__(__|     ヽ、ニ三

Unknown 提到...

台灣辣妹視訊網
線上人間
線上人間視訊
線上人間聊天室
台灣線上人間
人間大砲視頻
天上人間聊天視頻
知音人間視頻
天上人間視頻
q女孩真人視訊
澀寶貝真人視訊
QQ真人視訊交友網
QBABY真人視訊
QQ愛真人視頻交友聊天室
奇摩女孩免費視訊聊天室
台灣裸聊奇摩女孩真人視訊網
奇摩女孩聊天室
線上視訊聊天室
CC18LIVE真人視訊
黃色的視頻電影
影音視訊聊天室
免費成人視頻FC2視頻
FC2免費共享視頻
FC2視頻
人人碰免費視頻
免費成人視頻動漫
超碰免費視頻公開
製作視頻的免費軟件
人人碰成人社區
丁香成人社區
成人交友社區
MOMO聊聊吧
6655成人網站
6655成人影院
6655美女
6655人體
人人碰在線視頻
超碰人人碰視頻
6655網址之家
模特全透明內衣
內衣秀露了毛
內衣秀露了毛全透明
黃色視頻
韓國情色短片
妹妹情色電影
免費裸聊的qq群
聊性的QQ群
視頻裸聊
視頻裸聊網
免費裸聊裸體色女觀看