2009年2月24日 星期二

劉華即係劉華




首先申報,我是劉華的粉絲。
80年代生的人,我想著一半都是喇。(所以我不喜歡黎明)
四大天王中只有他還出碟呀 ! 劉華即係劉華 ! 我支持你呀!

4 則留言:

姬絲汀 提到...

我都係劉華多年粉絲(我阿媽都係)~
琴日仲問我唔知劉華係咪真係結婚,面露半點失望表情...haa!

阿ta 提到...

ta: RE Christy

你真係我忠實讀者呀!!!
我又真係估唔到你阿媽都係FANS喎。
你話呀! 劉華真係好成功!!
唔知呀, 我唔知佢結左婚未... 不過, 佢都成50喇..係咪好正常呢都..
如果佢真係好似傳聞-- GAY / MARRIED & 2CHILDREN 我唔知嬲唔嬲佢好..

匿名 提到...

劉德華隻新碟真係好正 (笑
雖然我冇支持正版、
但我支持劉華XD
我唔係佢年代既生物
但係我鍾意佢(笑

匿名 提到...

ta: RE 皇小朕
早晨呀!
估唔到你都鍾意佢喎, 死野!!!