2009年2月27日 星期五

1:28 am,朋友 C 叫我去 youtube 看看。


女人
這個女人不停大叫,大喊,大跳,亂走,dup 地,我都可以理解,
但她 訓地 ,yang腳,大叫 『冇人道』,我就接受不到。
好彩我從未遇上這類客人,不然我一定怒笑直至收工,很有可能影響我greet唔到客人和make唔到annoucement。

男人
超賤,聲都扮埋,哈哈。

p.s 個女人個老公,平時點頂得佢順??
哎呀,無人道呀,走 lift呀,走車呀,走台呀(收音機),走粉呀(白粉),走鬼呀(小販),走青呀(雲吞麵),走糖呀(咖啡),走油呀(油菜)..............

哎 ! 我走先喇!!!
<3

4 則留言:

匿名 提到...

妳真勤力勒~
想當年我也只是一日一篇呢 (笑
幸好我有睡前去看我的最愛中「BLOG」裡的網址 (擦汗
不然我怕我遲兩天來的話會看死xd*
嘛、登門當然要有禮 (茶
今天先這樣、剛看完可悲的劇情,我要找睡魔公子調整一下心情。
那麼,晚安。

姬絲汀 提到...

我聽過呢單野!不過未係youtube睇過啊~send me la!

匿名 提到...

re 皇小朕 :
哈哈,多謝你的支持呀! 小妹妹,你要早點休息,早睡早起呀!

匿名 提到...

re christy:
你真係日日都黎呀! 我好開心呀!
你click 女人/ 男人都可以入到youtube架啦!