2011年2月3日 星期四

兔年大吉

好大聲呀!澳門人真係好正呀,可以無啦啦就燒炮丈呀!!!
出面真係丙拎板冷,好大聲好有氣氛呀!

開工大吉
笑口常開
身體健康
步步高陞
財源滾滾來

今年大年初一&初二都要返工,仲一定係會好忙添,希望聽日好好好好好好多人俾好好好好好好好多利是俾我,仲要封封都係金牛!!!
呢兩日同我一齊返工既所有客人/同事都一團和氣,咁我就唔洗勞氣啦。

好希望下一年可以有人真係同我手拖手去行花市呀...
已經係 N 年無行維園喇,好想好開心咁同人迫下迫下,迫5分鐘都好丫...

好希望呢個正月會有好多朋友黎澳門,搵我就最好喇,咁就可以同我一齊去睇/玩煙花喇!
我岩岩黎左呢到一年喇,真係黎左咁耐,放煙花一定係喜慶節日,我次次都要返工既,睇唔到我最鐘意睇既煙花...
真係可唔可以會有人咁岩黎澳門,又會肯同我睇煙花呀? 唔好只係記得黎食自助山/ 餵老虎/ 去大三巴/ 睇熊貓/ 啦...

時間過得好快呀,上年真係經歷得太多喇,今年想穩穩定定,開開心心咁過每一日!
我希望我可以真真正正咁日日笑口常開,事事順利,最好愛情路上有驚喜!

丫....
呢個2月,又係新正頭又係情人月,我呢...想要個新正情人囉!
有無人可以 email 果d 催旺桃花方法俾我呀?

好啦!
聽日返工返去圍住支大桃花,怒跑10個圈先~ !!!! 今年一定會抄多人鐘意,一定抄掂呀!yeah!