2011年1月26日 星期三

年尾流流

抄黑仔...
係幾個月之後我打爛左個花樽,今朝起身竟然踩到果D玻璃碎,...
而家行路仲隱隱作痛!唔該你俾 D 好運我丫。

公司好多人病喎,個個又咳又發燒,充分睇到呢個流感真係好堅呀!
唔該唔好傳染我,真係唔好又又又又又又又又又又又係我!
我最憎就係又病又痛咁過年,真真正正病足 2 年咩!?..........我啋!

冇時間喇, 今日年23喇~!
放工一返到屋企即掃地洗地,洗左 TOILET 同 KITCHEN 咋...
仲有 2 間房 2 個廳未執丫...已經好累,我今晚唔記得食野, 好肚餓呀!好想食 Kinder 繽紛樂呀!

年尾流流,年年都係咁,抄忙呀!!!