2010年11月16日 星期二

未雨綢繆

今年聖誕節.......


未雨綢繆
所以我已經開始買2011年的東西了 ~~


我澳門的屋企無聖誕樹,不過都買左喇....


呢兩隸都抄靚,不過香港無得賣....有無人去日本呀....??

我覺得我鐘意收集細細粒野呢個嗜好...係好野,係美德..
雖然我 TA媽子投訴,話我呢D係遺傳.....
係收買佬之女  ( TA 老爸又係乜Q都留.... ) 與及係
收買佬之孫 ( TA 爺爺收野買野留野係去到 PRO 既情度.... )

我專收買:
水晶
水晶球
星星型物件
細細粒擺設 ( 包羅萬有... )
紙袋
船飛
戲飛
米奇老鼠擺設
磁鐵
仲有好多好多...............

有冇同黨...???