2010年8月18日 星期三

不要哭

上星期的本週運程是假的,食屎的。以後都不會看它,全都不準呢。

八月中發生了一件又開心又傷心的事,短短的五天,忘不了。
我勇敢我膽怯我不忿。
學會了很多,同時明白了很多,這個世界無童話。

工作﹑家庭﹑身體﹑愛情﹑統統出現了嚴重問題,身心俱疲,我.........開始撐不起來。
一向習慣把所有問題﹑難關﹑壓力等的討厭東西,一是自己往肩上扛,一是大口大口地把它們嚥下去,再咬緊牙關一步一步繼續向前走的我,突然軟弱了。

軟弱得連我自己都不認識自己了,一晚,我竟然坐在地上哭起來。( 這是我發現獨居唯一的好處,不怕家人看到,我可肆無忌憚地放聲大哭一場。)
之後,一個短訊來了,本應很高興的我很想看看是誰在這時候來問候我哄哄我。
大概七月關係,滿街都是鬼,擾亂了磁場電波,畫面屏幕看不到任何東西!!!!
處理方法很簡單,結果是那該死的手機被我連連6次重開再加上4次飛跌地上。
憤怒!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
請不要在我軟弱無助的時候圍剿我好嗎??????????????????
我哭得更厲害!!!!
請教我應該怎麼辦? 該如何處理排山倒海的煩事。 起碼,請告訴我,怎樣可以不哭 ?!


有趣地發現,原來世界上有一隻豬是很喜歡朝朝聽雞啼的!!!!
一隻特別的豬,哈哈。

9 則留言:

浪子m: 提到...

唔好軟啊, 要硬d先可以向前進

naruto 提到...

做乜呢排就左怨女,運程一定有高有低,喊完就搵D會令自己開心嘅野做啦,總會有開心事嘅;可能放一日假,可能做一個靚spa,可能食一個自助餐。。。


向前望呀~

meilaiying 提到...

唔好喊~~~!!

獨居o既唯一好處應該是縱情酒色,夜夜笙歌才對=)

L L 提到...

不哭?可以呀,逐樣黎,若果唔係死人冧樓嘅嘢,解決唔到嘅,就由佢。因為好多衰嘢係有時間性嘅,過左一排又唔係乜嘢黎架喇。

接著將有機會解決嘅嘢排序,然後深呼吸一下,逐件拆。拆嗰時諗,天將降大任於斯人也,必須勞其筋骨,苦其心志,咁樣,你就唔會太委屈,亦有了動力去化逆,因為化逆後,你會更強大。

仲有,揾朋友幫手,唔係朋友識黎做乜?

姬絲汀 提到...

撐你啊,Ta!!想哭的時候打比我啦~
解決唔到你d煩事,起碼可以充當聆聽者嘛...呢方面,我很有信心勝任的。
be happy!

港男大力 提到...

喊咩呀...一個人頂哂D野, 壓死你呀....
有咩就講出黎呀, 搵人聽下, 等你發下神經都好啦!!!!真係俾你激死!!

一隻特別的豬, 咪開心野囉!!!
使唔使彈去澳門哄下你? :P

Unknown 提到...

Whats wrong with you?
Take care! Call me out and chat with yu la. I am very free recently.

Best Wishes!

Boey

陳娃 提到...

能哭出來也是好事啦

黎明前的黑暗呀 .. 過左就會好

Cyn 提到...

見字, 請與我msn