2010年12月29日 星期三

小心留意

我聽講,好多野都睇到身邊既人係唔係真正鐘意你,係唔係真心同你做朋友....

如果你有野唔開心,佢會唔知咩事都好,佢都會跟住唔開心,不過之後會主動了解下,再之後會設法安慰你,仲會想幫你解決難題,無論係咪能力範圍內的事,都想幫你。

如果有人知你唔開心,什至係佢整到你唔開心,不過如果佢唔係真心對你,真心同你做朋友,就算你講哂成件事出黎,佢都懶得理你。

只要小心留意一下,就會知道,身邊既人有幾愛﹑幾關心自己。
咁死喇,我琴日好明顯咁表示唔開心。點知有人真係乜都唔理......................

6 則留言:

Jenny 提到...

咁你試下同我表示下嘛, 我一定會理你架! ^3^

pretty nettie 提到...

u can tell me next time~

阿ta 提到...

JENNY:
我知道喇,你一定會好有耐性咁聽我講野呢!
你是最好的!

阿ta 提到...

@NETTIE:
我咩都小過你......唔同你講啦.....

港男大力 提到...

問你你又唔講~~~~

阿ta 提到...

@力:
你係咪男人呀, 好鬼8呀! =P