2009年4月30日 星期四

被玩弄

幾日前,就當我興致勃勃地打扮得靚靚,去朋友的生日PARTY,心想可以RELAX 一下,把失業﹑失望﹑5萬字論文拋諸腦後。
怎知,就給一個沒有來電顯示的電腦把我搞得喘不過氣來。

晚上,7:30 pm
『我係澳門xx酒店打黎,你早排apply左份工,想同你做個phone interview,你方便嗎?』
答: 係咪xx酒店xx 部門呀?
『係。我係澳門打黎,長途黎。』(長什麼途!! 巴閉!! 一個skype,hk$0蚊囉!)
答:好呀,不過我而家搭緊巴士,可能會嘈d,希望你唔好介意。
『啊,呢d你唔洗同我講。』(妖你!)
答: 唔好意思。
『你之前果份工係做d咩? 係咩公司?我未聽過!!』(我係FEEL到佢係反白眼+咀瞄瞄!)
答了。
『下,做呢d? 嘩,你果間公司就係得果10幾個人?』( 仆街! 香港9成都係中小企,自由貿易!! 屌,唔通會有國有企業 / 國有工廠? 900幾人? 膠花女工??)
答: 是的,或者你對香港trading方面不太熟,情況大致上是這樣,一般香港的貿易公司都係咁。
『你講咩又customer visit又customer meeting,兩樣野咪一樣!你以為用唔同方法講,我會認為你可以做好多野?』(小人之心的死八婆!)
答: 嗯,係咁嘅,customer visit 係一般定期的visit,好似PR咁,定期拎d產品去同d客傾下計,打好下關係。
custimer meeting 係當客人confirm order,就要同customer 傾下d細節+簽合同。
『你解咩呀? 你以為我真係唔知呀?』( O左咀 )『你主修旅遊,畢業後仲咩去做TRADING?』
答:行行出狀元+後生多嘗試+唔同工作經驗......等等。
『你個答案好怪!完全唔明!不過你唔洗再講,你愈來愈離題!』(我冇離題!)
答: 唔好意思,邊一方面我講得唔好? 你唔介意,我可以再嘗試表達1次。
『入返正題,你仲咩想做酒店?』
答: 我主修旅遊,當然係對旅遊/酒店係好有興趣.......
『唔係一定!唔係當然!』
答: 另外,我係熱愛呢一個行業,因為...
『下? 唔係呀嘩!..............( 喪笑8秒 ) 熱愛??? 但係你畢業後做TRADING? 咩係熱愛呀!!!』
重覆答我做TRADING嘅原因。
『得啦得啦。入返正題啦你。』(仲咩又係我錯?)
咁我再解釋仲咩想做酒店.....
『啊,我明哂,你之前入TRADING呢行,係唔鍾意返SHIFT,係咪呀? 』
『唔緊要,你同我講真心話,我可以就住你,幫你MATCH下其他工。知嗎?』(嘩... 佢把聲好人到呢.....超NICE的朋友咁)
根本已經唔係講緊點解做TRADING,佢又離題...仲有我冇提及有關SHIFT呢個POINT,佢老吹出黎。
仲要想FAKE我,扮哂真心摯友,想試我!?!? 我同你講`係,你即刻同我講BYEBYE啦!
答:我唔會介意返SHIFT,事實上,酒店業係返SHIFT嘅,我知道。仲有你可以REFER我之前AIRLINE的工,係返SHIFT嘅,所以我知係咩一回事,同我已經習慣。
『你認為我地份工要做D咩?』
答:呢一份工係咪指Admin coordinator?
『你唔係呀麻? 未訓醒?你唔知你同緊邊個講野呀?』(佢有冇答過我?)
答: 唔好意思,係咁嘅,3個月前,我o係貴公司apply左好幾份工,同埋,X小姐,你只講過你係HR,所以我想確認一下,唔知可唔可以呢?
『我冇講?點會呀? 係啦,ADMIN果份,你明知就唔洗問啦。 』
我答左一般ADMIN的工作,問:唔知岩唔岩呢? 或者麻煩小姐你講俾我聽。
『下?好多架喎!例如:............. 你自己上網睇! 』(即係佢係講唔出,根本佢自己冇做好功課。咁,佢會點COMMENT我的答案呢?真係天曉得。)
答:明白!唔該。(真係多哂!)
『你話我知點解要請你?』
答: MS OFFICE +COMMUNICATION+PAPERWORK+WORK UNDER PRESSURE+WILLING TO WORK OT................
『即係,你認為識用電腦,就自然勝任呢份工,係咪可以咁講?』(我唔明佢呢個CONCLUSION點黎........)
(下刪9千萬字.............)

足足『interview』了40分鐘,剛好在我下車前掛了線。
是什麼鬼公司? 5星酒店的hr是如此的工作態度? 是什麼幾10萬銀1個月的工嗎?
只是1份admin coordinator。大概人工也高不到哪裡去.........

我就是如此這般被耍了。
是晚心情不太好,最後只好把一杯又一杯的威士忌大口大口地喝下去,好讓它把我滿肚抑鬱和納悶狠狠地沖出去。

2 則留言:

匿名 提到...

            ∧  ∧
            |1/|1/
          / ̄ ̄ ̄`ヽ、
         /        ヽ
        /  ⌒  ⌒    |
        | (●) (●)   |   !!!
        /          |
       /           |
      (          _ |
      (ヽ、       /  )|
       | ``ー――‐''"|  ヽ|
       ゝ ノ       ヽ  ノ
  ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄



























 Hahaha !
     come on !
\__ ____/
     V

         /  ̄`Y  ̄ ヽ
        /  /       ヽ
        ,i / // / i   i l ヽ
        |  // / l | | | | ト| 
        | || i/ ⌒  ⌒ ||
 (( (ヽ三/)(S|| |  (●) (●) |(ヽ三/) ))
    (((i ) | |||     .ノ   )(i)))
      ヽ. .| |||ヽ、_ ▽ _/|ノ /
       \             /
         ヽ   ・   ・  ./
          |          |
         /    ((i))    ヽ
         (    <    >    )
        (___)    (___)
                    





























   OKkkkkkkkk !
\__ ____/
     V
        ∧   ∧
        |1/ |1/
      / ̄ ̄ ̄`ヽ、
     /         ヽ
    /  ⌒  ⌒    |
    |  へ  へ    |
    /          |
   /           |
  {            |
   ヽ、       ノ  |
    ``ー――‐''"    |
     /          |
 /´|゙`ヽ         | |
(,.人、...)     |  | |
  \  \     し,,ノ |
   !\..  \       /
   ヽ、 \.  .\      / 、
     ヽ(;;;人;;;;)  /ヽ.ヽ、
      |  | ̄|   |   ヽ.ヽ、
     (____|(___|     ヽ、ニ三





























  Wow ! ! very big
\__ _______/
     V  
      / ̄`Y  ̄ヽ、
     / / / / l | | lヽヽ
    / / // ⌒  ⌒ヽ|
    | | |/  (●) (●)|
    (S|| |   ⌒ ・ィ  ヽ
    | || |  ト-=-ァ  ノ
    | || |  |-r 、/ /|
    | | ノ\_`ニ'_/、|
     /、          )
    /  ・   ・  //
    ヽ|       /
     |       /
     ヽ /   /
      / ./ヽ
    (´_/ `ヾ_)


























 ◎○▲◇■☆ ! ! !
\__ ____/
     V

  /~ヽ.     /~ヽ    /~ヽ
  |oo|    |oo|    |oo|
  |  |    |  |    / /
 ≡    ≡  ≡   ≡  ≡   ≡
  |  |    |  |   |  |
  |  |    / /     |  |
  |  |    |  |    |  |
  |  |    |  |    |  |
  /_|    |_|    |_|





























 No !No !No !No !
\__ ____/
     V
         /  ̄`Y  ̄ ヽ
        /  /       ヽ
        ,i / // / i   i l ヽ
        |  // / l | | | | ト| 
        | || i/ 丿  \ ||
       (S|| |  (>) (<) |
    (((i ) | |||     .ノ   )(i)))
      ヽ. .| |||ヽ、_ ▽ _/|ノ /
       \             /
         ヽ   ・   ・  ./
          |          |
         /    (|oo|)    ヽ
         (    < |  | >    )
        (___≡   ≡___)
             |  |
             |  |
             |  |
             |  |
             /_|




























  OMG ! ! ! ! ! ! !
\__ ____/
     V  
        ∧  ∧
       |1/ |1/
      / ̄ ̄ ̄`ヽ、
      /   ,,     ヽ
      /  丿  \    |
     | (●) (●)   |
     /          |  
    /        ^   |
   {         /|   |  
    ヽ、.    /丿ノ   |
      ``ー――‐''"     |  
      ./         . | |
 (⌒―|          | ゛―^⌒)
 . ̄ ̄|          ̄ ̄| ̄
    .|            |
     !、          /
      ヽ、        / 、
       ヽ、 、    /ヽ.ヽ、
        |  |   |   ヽ.ヽ、
       (__(__|     ヽ、ニ三

Unknown 提到...

台灣視頻聊天
台灣視頻
免費視頻聊天
免費在線視頻聊天
ut視訊聊天室
國產美女視訊合集
長發美女視訊快播
UT聊天美女視訊下載
眼鏡美女視訊
美女視訊系列
夜未聊聊天室
完全免費視訊
台灣正妹免費視訊
國外免費視訊聊天室
UT免費視訊聊天室
ut聊天室
視訊交友聊天記錄
隨機視訊交友
免費視訊交友
視訊交友聊天
北台灣視訊交友
0401土豆網視訊交友
視訊交友網站
快播台灣視訊美女
韓國MFC視訊美女
國內視訊美女快播
韓國視訊美女主播快播
青春視訊美女快播
MFC視訊美女介紹
視訊美女合集
國外視訊美女聊天
視訊美女主播赫本
台灣人視訊
金瓶梅視訊聊天室
live109影音視訊網
生活秀視訊
台灣美女影音生活秀
美女影音生活秀漏洞
視訊聊天視頻下載
國產視訊視訊聊天
視訊視頻下載
聊天室視頻下載
視訊聊天視頻網站
QQ樂視訊交友
完美身材視訊妹
韓國卡哇伊視訊妹QVOD
韓國美女視訊妹
台灣極品視訊妹
辣妹視訊分享
亞洲辣妹視訊聊天室